nedelja, 13 oktobra, 2024
HomeNekategoriziranoZlata polenta: 50 let prepoznavnega okusa in tradicije

Zlata polenta: 50 let prepoznavnega okusa in tradicije

Žitova instant polenta blagovne znamke Zlato polje praznuje častitljivih 50 let. Zlatorumena in kremasta, hitro in preprosto pripravljena, prepoznavnega okusa in vrhunske kakovosti. Jed, ki so nam jo stregle že babice in mame, danes pa s svojimi številnimi kulinaričnimi možnostmi navdihuje tudi domišljijo sodobnih kuharjev. Instant polenta ostaja v svoji prepoznavni zlati embalaži v trendu že vseh pet desetletij, v času praznovanja obletnice pa jo najdete tudi v posebni jubilejni škatli.

»»Blagovna znamka instant polente Zlato polje je že 50 let sinonim za vrhunsko kakovost. V Žitu smo ponosni, da je del našega asortimaja odličnih izdelkov z dolgoletno tradicijo, ki zadovoljujejo okuse tako domačih kot tujih kupcev. Visoka kakovost izdelkov in dolgoletna tradicija Žitu daje ugled, prepoznavnost naših blagovnih znamk pa s tem raste. Obletnica je tako priložnost, da s ponosom pogledamo na uspešnih pet desetletij i polente Zlato polje, hkrati pa predstavlja motivacijo, da svojo zavezo ponudbe in razvoja inovativnih izdelkov iz visokokakovostnih sestavin uresničujemo tudi v prihodnje,« je ob jubileju izpostavila Karmen Pangos, generalna direktorica Žita.

K začetkom proizvodnje instant polente je botrovala postavitev sušilnic za sadje in zelenjavo v Gradišču pri Kozini v zgodnjih 60. letih prejšnjega stoletja. Ko je nekaj let kasneje niso več potrebovali za sušenje, so se odločili, da parni kotel z veliko zmogljivostjo pare izkoristijo za instantiranje zdroba. Prehranska in biološka vrednost polente se pri tem ne spremenita, tako obdelan zdrob pa zagotavlja pripravo polente v zgolj dveh minutah. Tako je leta 1970 stekla prva postavljena linija za instantiranje polente, začelo se je delati s polno paro. Polenta se je najprej proizvajala kot polenta instant, nato pa se je leta 1994 pridružila blagovni znamki Zlato polje.

Na začetku je posamezna delavka na dan ročno spakirala 360 škatlic polente, strojno pakiranje v sredini 90-ih prejšnjega stoletja pa je doseglo že dobrih 4.000 vrečk na delavko dnevno. Danes, ko je za instant polento Zlato polje značilna v 90 % avtomatizirana proizvodnja, je številka narasla že na do 12.000 kosov dnevno. Letno tako spakirajo več kot 2 milijona vrečk polente, od tega je več kot polovico klasične instant polente. Tekom let so namreč razvili tudi druge vrste polent, kot je BIO polenta iz 100 % ekološko pridelanih sestavin, bela polenta iz blažje bele koruze in pa rdeča oziroma polnozrnata polenta.

Skledica zlatorumene polente je tako že pet desetletij vsestranska jed, z nizko vsebnostjo maščob in lahko prebavljiva. Navdušuje ljubitelje polente tako v Sloveniji kot tujini. Ne vsebuje nobenih kemičnih dodatkov ali konzervansov, vse njene sestavine so 100 % naravne. Za instant polento Zlato polje velja ista receptura in priprava že od vsega začetka, izjemno prepoznavna pa je tudi njena, od prvega dne ne bistveno spremenjena, zlata embalaža. Ta kupce s prodajnih polic nagovarja že 50 let.

»Ob praznovanju petdesete obletnice instant polente Zlato polje smo zasnovali posebno jubilejno pakiranje polente v zlati škatli in knjižice svežih receptov s polento. Kuharski navdih najdejo potrošniki tudi na družbenih omrežjih blagovne znamke Zlato polje, kjer delimo video recepte, kupci pa lahko tam sodelujejo tudi v nagradni igri. Z njimi želimo namreč deliti veselje ob praznovanju okroglega jubileja te priljubljene jedi,« šedodaja Neja Flak Brecelj, vodja kategorije v strateškem marketingu Žita.

Oglas

Popularno